12 Ocak 2011 Çarşamba

Malzemeler bitti hazır :)

Düzenlediğim etkinliğe katılacak üç arkadaş için göndereceğim malzemeleri tamamladım.
Odanın yapısını oluşturan zemin,duvarlar ve kendi tasarımlarını uygulayabilecekleri yedek forex kartonlar. (kolayca kesip yapıştırılabilir).
Yapıştırıcılar, yine bazı objelerde kullanırlarsa diye kürdan ve tahta kaşıklar:))
Detaylı montaj bilgileri olan resimli anlatımlar.
En önemli objem ise yine benim ve kürdanlardan yaptığım masa sandalye takımı.
Şu yarışmaya katılmak inanın bu masa takımına sahip olmak için yeterli.:)))
İddia ediyorum dünya üzerinde bir bende birde bu üç arkadaşımda olacak bu minyatürlerimim
benzerini şimdiye kadar ben görmedim..:)
Üçüncü arkadaşımızda belli olduğu an bu hazırladığım objeler kendilerine kargolanacak.:))

17 yorum:

  1. aaa çok güzeller:) ben de nasıl yapıştırıcı kullanacağız falan diye soracaktım meğer onlar bile hazırmış:)
    hadi 3. kişi bir an önce cevap versin:)))

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Özden Bey. Blogumu ziyaret ettiğiniz için sevindim. Hep hanımlara göre işler benimkiler ama olsun. Herzaman beklerim. Ben sizi zaten takip ediyorum ara sıra ama nedense izlemeye almamışım.
    Minihobi'ye ne yazmışım diye aradım ama bulamadım.
    Kesin oranlarla ilgili birşeydir. Gelir gözüme batar çünkü:)) Yapmayı bilmem ama kritik etmeyi pek güzel beceririm. Gözlerim bu kadar berbat olmasaydı ben de girerdim yarışmanıza. Minyatür değil de makrotür yarışmalarını bekliyorum:)))
    Kolaylıklar dilerim.

    YanıtlaSil
  3. ooo Özden abi sen herşeyi dfüşünmüşsün, geriye bize birleştirmekmi kaldı:) şu 3. de belli olsada bizde işimize baksak dimi:d

    YanıtlaSil
  4. Evet Nadire ve Aslı hanım.Sizlere yardımcı olacağımı söylemiştim.Başlangıcı benden devamı sizdennn..:))
    Minik minik olduğu için daha yapacağınız çokkk obje varrr:))

    YanıtlaSil
  5. merhabalar özden bey, bir yanlışlık oldu galiba ben kitaplık yapmadım, en son çalışmam yeni yıl evi minyatürü (10 marifetteki yarışmaya katıldığım)...hala da o yayında...

    sanırım siz sergunun kitaplığından bahsediyorsunuz:)

    YanıtlaSil
  6. ooo evet yaa çok pardonn haklısınız sergun yapmıştı ya..:))

    YanıtlaSil
  7. Merhaba Nedret hanım.:)
    Minihobidiye yanlış yazmışım özr:)) Sergunun en son yaptığı kitaplık için yorumlar yazmısın o dikkatimi çekti:)
    Ayrıca ben fırsay buldukca bay bayan demem tüm blogları dolaşırım.Çünki bana malzeme lazım gördüğüm bir obje bana çağrışım yaptırıp yeni tasarımlar üretmeme etken oluyor.
    Mesela sergun minyatür kitaplığını gördüm bende ona benzer bir minyatürü bitirmek üzereyim, bitince yayınlıycam.
    İnşallah başka bir etkinlikte sizide aramızda görürüz.Tekrar teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. Özden bey merhaba. Çok güzel işler yapıyorsunuz. Bayılıyorum bu küçük şeylere :)

    YanıtlaSil
  9. Çok teşekkürler Neslince:))

    YanıtlaSil
  10. Özden Abi harikasın, gerçekten herşeyi düşünmüşsün. Yapıştırıcıya kadar:) Ne odası olacağı belli mi? Ya da isteyen istediğini mi yapacak. O sandalye ve masalar o odaya konmak için mi? Evet şu üçüncü de belli olsa bir an önce :))

    YanıtlaSil
  11. Merhaba Sarı Melek tabiki gönderdiğim tüm objeler yapılacak minyatür için kullanılacak.Hele üçüncü belli olsun göndereceğim zaman diğer detayları söyliycem.Yarın sabah 9 a kadar Ruşen hanımın cevabını bekliycem, ses çıkmazsa üçüncü olarak sen sıradasın.
    Yani sabah ola hayrola:))

    YanıtlaSil
  12. Hadi bakalım ö zaman Merak ve heyecanlla yarını bekliyorum:))

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel hazırladığınız objeler. Yapıştırıcıya kadar herşeyi düşünmüşsünüz. Masa ve Sandalyeler dışında birçok minyatür obje gerekeceğinden yarışmaya katılacak arkadaşları her gördükleri aparatı minyatürde kullanabilirmiyim diye düşündükleri bir 10 gün bekliyor :) Çok güzel bir etkinlik olmuş, yaratıcı fikirleriniz sayesinde bizimde hayatımıza renk katıyorsunuz. Bakalım ne olacak diye bekliyorum. Ne olur ilk ve son olmasın bu ve buna benzer fikirler üretip renklendirin hayatı :)Hadi bakalım kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  14. Gerçekten güzel yorum yapmışsınız Canan hanım tşk ederim.Yarışmacılar on gün boyunca gördükleri her objeyi acaba kullanabilirmiyim diye düşünecekler diyorsunuz, ben bir yıldır hep düşünüyorum market ve mağzaları gezerken aklım fikrim minyatürlerde acaba şu lazım olurmu , bunu alıp bir kenara koysam elbet kullanırım dediğim çokkkk obje biriktirdim ve biriktirmeyede devam:))
    İnsanlara bende bişeyler, bir hediye, bir anı bırakmayı çok seviyorum. Gelip geçiçi bu dünyada arda kalanlara bizi hatırlatacak bişeyler bırakmak şart. Ben bunu elimden geldiğince yaptım yapacağımda.:))))

    YanıtlaSil
  15. Sanki bir yıldır değil yıllarınızı bu işe vermiş gibisiniz :)
    Biriktirdiğiniz her türlü ıvır zıvır parçalar evde ne çok kalabalık yapıyor değil mi :) Eğer eşinizin minyatüre karşı ilgisi yoksa bu anlamsız çöp yığını evimi dolduruyor diye söylenebilir :) Benim kapalı balkonda poşetler, kutular içinde incik cincik bir sürü şey birikti, eğer eşim yapsa dağınıklık derdim :)Ama çöp yığını gibi görünen o yığın halindeki minik parçalar benim için çok değerli...Neyse sanırım çok uzun yorum yaptım sıkmayayım :) Şuan bir yandan iş yerinde çalışıyorum bir yandan sizi takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
  16. Al bakalım güzel bir yorum daha..:)
    Doğrusu eşim pek minyatürle ilgilenmiyor ve çok düzenli, çok titiz bir yapısı var.Eeee bende ondan aşşağı kalmıyorum bende düzenli sayılırım.Baya gıvır zıvır malzemelerim var ama evin içerisinde düzenli bir şekilde istifliyerek kamuflaj etmeye çalışıyorum:))

    YanıtlaSil
  17. Ayrıntılar tamam bekliyoruz.
    İyi akşamlar.

    YanıtlaSil