18 Kasım 2011 Cuma

Ferfoje Karyola İmalatı...

Şu an yaptığım ve önümüzdeki hafta yayınlayacağım bir minyatür üzerinde çalışıyorum.
Prensip olarak bir minyatür yaparken daha sonra nasıl birşey yapabilirim diye düşünceler içinde oluyorum:)
İşte bu karyolada birden düşündüğüm ve tasarladığım şekilde yapmaya çalıştım. Ana temam bu olmuş oldu, şimdi bu karyolaya takım olacak şekilde diğer objeleride tasarlıyorum düşünüyorum ve elimdeki minyatür bitincede buna devam edeceğim....


Kullandığım malzemeler tel, ağaç ve yapıştırıcı...


Sanırım her resme açıklama yazmama gerek yok açık, açık neler yaptığım belli..:))


















Ferfoje kısımları sarı yaldız boya gövde iskeletinide Akrelik boya ile boyadıktan sonra yatak kısmına süngerimsi bir malzeme koyorum.


Dikiş maharetim olmadığı için bir peluş parçasından örtü ve aksesuar yastıklarıda yapıyorum karyolamız hazır:)))

33 yorum:

  1. WONDERFUL ~
    This is a very comfortable bed :) hehe,,but i really enjoy its making! thanks for sharing the step by step !!
    All the best :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel çokkkkk ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Süper. Bu kadar ince işçilik... ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. harika! ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Siz çok değerli bir sanatçısınız.
    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  6. of yaaaaaa valla yaptığın herşeyi keşke burda olsa diyorum özden abi, bundan bir önce hamam yaptın hamama gitmek istedim bu güzel yatağı yaptın o peluş yumuşacık örtünün üstüne serilip yatmak istiyorum :D :D :D

    YanıtlaSil
  7. g yine teşekkürlerr:))

    CREATIVE MIND thank you :))

    ÖRGÜÇANTAM çok çokk teşekkürler :)

    Nilhan - Küçük Mucizem teşekkürlerr :))

    ecerce teşekkür ederim :)

    okuyan bendende saygılar ve teşekkürler:)

    Runkli bundan sonraki önümüzdeki hafta yayınlayacağım bakalım orayada gitmek istiyecekmisin:))

    carmen thank you :))

    YanıtlaSil
  8. Bayıldım ben buna, süper süper süpeeeerr...
    Özden bey lehim teli yap marketlerde oluyor mu? Bende istiyorum bu yataktan :)

    YanıtlaSil
  9. minicik dünyam Canan hanım teşekkür ederim.)) Evet yapı marketlerde ve elektrik malzemesi satılan yerlerdede bulabilirsiniz.Bir karton üzerine sarılmış, veya daha çok olarak bir makaraya sarılmış şekildedir.
    Canan hanım teklif yok siz kesin isteyin yapıp göndereyim:))Siz üzerine kimbilir ne örtüler dikersiniz.:))

    YanıtlaSil
  10. hastayım çok hasta,minyatür hastası oldum.özden bey bizleri bu güzellikle tanıştırdığınız için tşk.ler.karyola muhteşemm ellerinize sağlık.yarın ilk işim lehim teli aramak.ben de birşeyler hazırlıyorum az kaldı,bitince yayınlıyacağım sevgilerimle

    YanıtlaSil
  11. ellerinize sağlık özden bey çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  12. It`s great to see how you made the bed. Thank you for sharing!
    Mona

    YanıtlaSil
  13. GERCEKTEN EL EMEI BUDUR ELINIZE SAGLIK BÜYÜK SABIR AMA SONUC MUKEMMEL KARYOLA COK GUZEL OLMUS
    http://gulengorucu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. Harika olmuş Özden Abi ellerine emeklerine ve yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  15. inanirsakolurbence teşekkür ederim:)

    aksungur46 teşekkür ederim.Minyatürünüzüde merakla bekliyorum:)

    ceyızsandıgı teşekkürler.:)

    Mona thank you:))

    SARI MELEK çokkkk teşekkürr:))

    gulengorucu teşekkürler:)

    fiamma çok teşekkür

    YanıtlaSil
  16. bu sabah da beni bi uyutmadılar ya..
    kaçtım buraya geldim, bu karyolayı gördüm be uykuma burada devam edeceğim..
    ses çıkarmayın çok uykum var :)))

    YanıtlaSil
  17. Haydi bakalım iyi uykular, tatlı rüyalar inşallah :))

    YanıtlaSil
  18. Kutlamalar, çok iyi bir iş. Tamamına world anlat selamlar
    Congratulations , a wonderful job. Thank you for teach to all the world, salutations
    felicitaciones , un trabajo maravilloso.
    Gracias por enseñar a todo el mundo.
    saludos desde España
    Loly

    YanıtlaSil
  19. Loly Rodriguez Le doy las gracias.
    saludos desde Turquía .)))

    YanıtlaSil
  20. Yine döktürmüşsünüz özden bey elinize sağlık.valla sayenizde bende başlıcam bu minyatür işlere her geldiğimde hayranlıkla bakakalıyorum :)))

    YanıtlaSil
  21. evinnesesiveamigurumi öncelikle beğeniniz için teşekkür eder, bloğumu izlemeye hep devam edin derim:)
    Çok kişiye bu minyatür hastalığını bulaştırdım, sizde yapmaya karar verirseniz bu konuda her türlü yardıma hazırım bilesiniz:))

    YanıtlaSil
  22. çırak bunları yapmayı deneyecek:)

    YanıtlaSil
  23. YETENEK-SİZİN Kardeşim Nadire inşallah, bendende güzel neden yapmayasınızki:))

    YanıtlaSil
  24. Bu ne güzel sanat hocam böyle,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  25. Kitap Cumhuriyetim ÇOK TEŞEKKÜRLER:))

    YanıtlaSil
  26. Bu kadar güzel yapmak zorundamısınız ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Hatice hanım bir işi severek yapıyorsanız sonuçlarıda böyle güzel oluyor..:))

      Sil
  27. biz bunları ahşap rölyefte yapıyoruz zaten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle yapıyorsunuzdur eminim. Ben sadece bu işi hiç yapmamış kişilere bir fikir olsun diye yayınladım zaten...Bilgi paylaşımı yani..

      Sil