24 Mart 2012 Cumartesi

Özden & Banu _ Kardeş Projesi :))

Geçenlerde Banu kardeşim internetden bir minyatür goblen-kaneviçe sehpası görmüş ve bana taş atmıştı:) Bu sehpayı Özden kardeşim yaparsa kaneviçesinide ben yaparım demişti.
Yukarda gördüğünüz minyatürü yaparak gönderdim.:)


Banu kardeşimde kolları sıvıyarak şimdiye kadar yapmadığı kadar en minik kaneviçeyi yapmaya başlar:)


Gönderdiğim minyatürede güzelce montajını yapar. Harika bir işbirliği ortaya çıkmış oldu.



Minik sehpada diğer minyatürlerin yanına yerleştirilir. Eline sağlık Banu kardeşim :)

41 yorum:

  1. İki ustanın ellerinden süper bir güzellik çıkmış ortaya..ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MARİFETANE (Elif Hatice) Çok teşekkürler

      Sil
  2. Sözünü tutacağını biliyordum zateeeen :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banuca Ben genelde verdiğim sözü tutarım. :)

      Sil
  3. İkinizin de ellerine sağlık.Olmuş bir hobi imece..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canan beycan çok teşekkürler :9

      Sil
  4. harikasınız ,ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HOBİLERİM VE BEN teşekkürler:)

      Sil
  5. köyy evine bayıldım muhteşem:)) sanat eseri gibi

    YanıtlaSil
  6. E' bellissimo!!!!bravo!!!!!!!ciao!

    YanıtlaSil
  7. İkinizinde ellerine sağlık.Harika olmuş işbirliğinizin sonucu.

    YanıtlaSil
  8. minyatür iş birliğinden harikalar çıkmış banunun da sizin de ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aksungur46 Serpil hanım teşekkür ederiz, ama sizde Banu kardeşim gibi kafama bir taş atın beraber bir eser ortaya çıkartırız:)

      Sil
  9. Elleinize sağlık ikinizin de:)))

    YanıtlaSil
  10. harikasınızzz her ikinizi de kutluyorum hem fikir ortaklığı için hemde bu şirin güzellik için ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÖRGÜÇANTAM teşekkür ederim Hatice kardeşim, hobi olarak yardımlaşabileceğimiz hertürlü fikre açığımdır:)

      Sil
  11. harika birşey olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Güzel bir çalışma.İspanyolca çevirmen blogunuzda koymak mümkün olurdu? İyi hafta sonu.Selam--dan İspanya.

    YanıtlaSil
  13. İki ustanın elinden şaheser bir şey çıkmış.Elinize emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ♥GÖNÜL ÇELEN♥ teşekkür ederim :)

      Sil
  14. ellerinize sağlık ortaklık budur işte her ikinizide kutluyorum

    YanıtlaSil
  15. SÜPERSİNİZ ne diyeyim...

    YanıtlaSil
  16. ellerinize sağlık başarılı bir düet çıkmış ortaya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkli Kalemler Koroda olabilir:)) yardımlaşabileceğimiz fikirler varsa iletin hep beraber olsun:)

      Sil
    2. neden olmasın benim yapabileceğim birşey olursa seve seve katılırım :)

      Sil
  17. Felicidades les has quedado un buen trabajo.
    Saludos.
    Teresa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teresa Martínez- IGMA artisan thank you :)

      Sil
  18. harika kardeşleri yüreklerinden öpüyorum :

    YanıtlaSil
  19. Özden Bey, Banu Hanım harikasınız. İki yeteneğin elinde böyle güzel bir şey çıkardı ancak. Süpersiniz. Ellerinize,emeğinize sağlık.Sevgiler,

    YanıtlaSil
  20. Tuğçe çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil