2 Nisan 2013 Salı

Tahmin etkinliği _ Hediyem....:)

Evet düzenlemiş olduğum ''Tahmin etkinliği'' devam ediyor.Tahminde bulunarak yorum yapan herkeze şimdiden teşekkür ediyorum.
Ve tahminler sonuçun da kazana kişini hediyesi de resimde gördüğünüz okuma köşesi olacak.:))
Yeni tamamladım ve hemen yayınladım ki heyecan biraz daha artsın..:))
Her zamanki gibi her objesine kadar ben yaptım, özellikle duvardaki süs yine benim tasarımım..:)
Etkinliğim den yeni haberi olan izleyicilerim bir alttaki yayınım dan tahminde bulunabilirler....

*


*


17 yorum:

  1. harikaymış. benim olmalı:)

    YanıtlaSil
  2. Çok ama çok güzel yine. Ellerinize sağlık, bakalım şanslı kişi kim olacak^^

    YanıtlaSil
  3. Very nice work, wonderful details!
    Phil.

    YanıtlaSil
  4. Özden Merhaba,
    Harika görünüyor. Ben kitap yerleştirme ne kadar gerçekçi seviyorum.
    Öptüm,
    Giac

    YanıtlaSil
  5. haha :) Çok güzelmiş de şimdi daha da kafam karıştı acaba kaç milimdi yaaaa :)

    YanıtlaSil
  6. felicitaciones... haces cosas hermosas... todo un artista

    YanıtlaSil
  7. Great modeling as always, Sir. I can imagine you as a set designer and director for a major moving picture company.

    YanıtlaSil
  8. Preciosa escena, sencilla y sobria, felicidades:)

    YanıtlaSil
  9. Tam da kitap çalışması yaparken üstüne bu geldi,bana gelmelisin :)
    ÇOook güzel.Ellerine sağlık Özden abi.

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel.Bayıldım buna da.

    YanıtlaSil
  11. mükemmel,herkes kendine ait böyle bir okuma köşesi ister mutlaka:)

    YanıtlaSil
  12. oyyyyy gürültü yapmayın ben şu anda orada kitap okuyorum...
    çok güzel can...huzur verici bir köşe...

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel olmuş harika..

    YanıtlaSil
  14. Amazing work Sir !
    Greetings

    YanıtlaSil
  15. Farklı bir etkinlik ve hoş bir hediye =)

    YanıtlaSil
  16. böyle bi kitaplığım ve masam olsaydı, ben bambaşka olurdum. kitabı yazıp, bitirebilirdim, yeni taze nefesler alabilirdim. gerçeği olamıyor bir türlü bu odanın, belki bu en güzel minyatürü olur:)

    YanıtlaSil
  17. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık.Gidip gelip bakıyorum tekrar.Kazanma şansım olunca daha da heyecanlandım.Umarım benim olur bu güzellik.

    YanıtlaSil