4 Ağustos 2013 Pazar

Eczane imalatı....

Evet bu günlerde eczane minyatürü yapıyorum.. Daha öncede aynısından yapmıştım ve sahibini bulunca tekrar birdaha yapmaya karar verdim. Fakat baya yavaş bir tempo ile yapmaktayım. Öncekini onbeş günde yapmama rağmen bu seferki bir ay oldu hala bitiremedim:)) Ramazan ayının rehaveti ve yaz sıcaklarının bunaltıcı havası tempomu baya düşürdü. Ev dışında fazla vakit geçirince ve akşamları bir iki saat uğraşınca bitimide normal olarak böyle uzamış oluyor..


18 yorum:

  1. Non vedo l'ora di poter ammirare l'intera farmacia.
    Saluti, Faby

    YanıtlaSil
  2. Özden Merhaba,
    Ben farmacy gelişmeye görmek için sabırsızlanıyoruz.
    Büyük bir kucaklama,
    Giac

    YanıtlaSil
  3. Aman Özden Bey nazara mı geldiniz :(
    Bittiği zaman yine çok başarılı bir çalışma olacağı şimdiden belli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Funda hanım . Biraz yavaş tempo diyebiliriz,
      nazarlık bir durum yok çok şükür:))

      Sil
  4. ozden bey,
    yaptiklarinizi buyuk bir titizliklen takip ediyorum..
    cok emek isteyen bir is oldugunuda biliyorum
    icimden bir seyler yapmak geliyor...bu konuda
    kizimin yaninda amerikadayim ...oldukca uzun bir kalis olucak
    gecenlerde alisveris ederken,,,kendimi tutamadim
    ve bir kac parca malzeme aldim:)
    ne yapicagimi bende bilemiyorum,,,ama aldim
    hatta en son paylasmamda minyatur ustune karelerde var
    size kolayliklar diliyorum,,,sevgi ve saygilar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginiz ve takibiniz için çok teşekkür ederim.
      Yeterki biryerden başlayın devamı gelir eminim.
      Mesela bir sandalye yapın peşine ona uygun masa
      sonra onlara uygun bir ortam bir oda derken bakmışsınız
      minik bir eser ortaya çıkıvermiş:)) Kolay gelsin.

      Sil
  5. ¡Qué paciencia! y se multiplica por el calor....

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    1574. takipçiniz benim.
    Minyatürleriniz gerçekten çok hoş, ne güzel bir zanaatmiş münyatür, daha önce hiç ilgimi çekmemişti, sizin eserlerinizi görünce hayran kaldım.
    Bu arada benim bloguma da beklerim.
    Saygılar
    http://http://whiteglaze.blogspot.com/2013/08/beyaz-srn-buyuk-cekilisi.html
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz. Minyatürlerim hakkındaki düşünceleriniz içinde teşekkür ederim. Bende sizi izlemeye aldım zaten, Kolay gelsin:))

      Sil
  7. Bu sabır sizde olduktan sonra nasılsa biter uzun sürede olsun kısa sürede olsun sonuç mükemmel olacak. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  8. merhaba insan severek yaptığı şeyden mutlu oluyor ben en azında kendimi öyle hissediyorum sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle doğrudur Asiye hanım , çok teşekkür ederim..:)

      Sil