19 Ekim 2013 Cumartesi

Bebek ismi _ Duvar süsü _ Özel sipariş

*Gelen siparişler beni değişik şeyler yapmaya mecbur ediyor:)) İlk defa yaptığım bir duvar süsü oldu.
  Çok samimi bir komşumuzun yirmi gün sonra doğacak çocuğunun odası için benden bebek ismi
  olan bir duvar süsü  istenince bayram süresince boş zamanlarımda yapıp tamamladım..

  Minik figürlü sticker ler hazır malzeme olarak kullandım. Diğer zemin ve harfler ise strafor kullanarak
  benim imalatımdır.Boya olarakta akrelik boya kullandım..*


*

*
*

*
*

*
*

*

5 yorum:

  1. çok başarılı ellerinize sağlık. sağlıkla büyüsün Alparslan bebek :)

    YanıtlaSil
  2. T ha quedado encantador. Seguro que le ha gustado a la mamá, el niño aún debe crecer para apreciarlo.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Özden Bey.
    Bloğunuz ne kadar hoş, yaptıklarınız ne kadar güzel.
    Elinize sağlık.
    Takipteyim.
    www.keyifolsun.com

    YanıtlaSil