21 Ocak 2015 Çarşamba

Okuma Köşesi.....







27 yorum:

  1. Queda muy bien, con ese efecto de profundidad.
    Un abrazo
    Maite

    YanıtlaSil
  2. Un perfecto y precioso rincón para dedicarse a la lectura!!!
    Besos.

    YanıtlaSil
  3. Bu biraz köşeden çok fazla sanki, köşe demek büyük haksızlık olur. :) Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Özden bey, süper yaratıcı tasarımlar. birlikte bir de kurşun asker odası yapalımdır.
    http://turkishtoysoldier.blogspot.com.tr
    saygılar Cem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neden olmasın cem bey sizin sayfalarınızıda inceledim güzel işler çıkartmışsınız tebrik ederim :)

      Sil
  5. o kadar güzel eserleriniz var ki ağzım açık kaldı. gerçek bi sanatçısınız. blogunuzu yeni keşfettim. sizi takibe aldım bana da muhakkak beklerim http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Süper olmuş ellerinize saglık :-)

    YanıtlaSil
  7. Küçülüp içine giresim geldi, ne keyifli olurdu:)) Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Gülay hanım, okumayı sevenler için huzurlu bir ortam , teşekkür ediyorum :)

      Sil
  8. keşke gerçek olsa dediğim projeleriniz var, tebrik ederim hepsi birbirinden farklı bloğuma sizi beklerim :)
    http://pembepofudukkoltuk.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum, bloğunuza bakacağım :)

      Sil
  9. özden amca öncelikle ellerine sağlık yaptığın her bir iş birbirinden güzel. Bende böyle çalışmalar yapmak istiyorum ama malzemeleri bulamıyorum sizin yaptığınız bir çok çalışmanın resmını incelenedim yazdıklarınızı tek tek okudum. Ben sizin gibi güzel yapamam ama denemek öğrenmek istiyorum yardımcı olurmusun ?

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil