14 Nisan 2015 Salı

Garaj diaroması.....



































19 yorum:

  1. Ha-ha, that is the cleanest garage I have ever seen =0P
    Fantastic though.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sí, el garaje de una persona ordenada muy limpia :)

      Sil
  2. Ha quedado precioso.
    Un abrazo
    Maite

    YanıtlaSil
  3. Very nice! I love that metal pull down door! Maybe a few smudges here and there? Or is that the purpose of making a model so it can be clean where RL can't be? lol

    YanıtlaSil
  4. Ne diyeyim size Özden bey:) Hayranlığımı ifade edecek sözcük bulmakta zorlanır oldum. Klasik lafımı yazayım en iyisi: "Ellerinize dert hiç uğramasın." Sevgiyle ve keyifle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülay hanım çok teşekkür ediyorum. Aslında bu garaj çok daha güzel duruma gelecek. Çünkü sipariş veren kişi daha raflara araba lastikleri, değişik tiplerde model arabalar ve değişik aksesuarlarda ilave edecek,:)

      Sil
  5. Me encanta como te ha quedado,tiene un aspecto muy realista!!! Enhorabuena,gran trabajo!!
    Besos.

    YanıtlaSil
  6. Elinize sağlık super olmus muhtesem gercekten. El aletlerini nasil yaptiniz onu çözemedim oyun hamuru gibi bisey mi :)

    YanıtlaSil
  7. Engin bey çok teşekkür ediyorum. Metal görünümlü olanları lehim tellerinden yaptım. Mengene, çekiç gibi aletleride dekota kartonundan yaptım..

    YanıtlaSil
  8. araçlar hazır mı yoksa el yapımımı

    YanıtlaSil
  9. bu arada güzel olmuş ama fiyatı çok yüksek

    YanıtlaSil