2 Şubat 2011 Çarşamba

Oylamda yarın son gün..ve süpriz hediyelerim :)))

1.HEDİYEM; Birinci olan arkadaşımıza ilk yaptığım minyatürlerimden olan Milli Takım Genç Odası göndereceğim..:))





2.HEDİYEM; Aslında baştada açıklamıştım sadece birinci arkadaşıma ödül verecektim. Ama sizlerinde gördüğünüz gibi ve yorumlarınızdanda anlaşıldığı kadarı ile üç arkadaşımızın minyatürüde gerçekden harika idi.
Ve üç arkadaşımad hediye göndermeyi uygun buldum:)
Bu kamelya minyatürümde ikinci olan arkadaşımıza göndereceğim:))


3.HEDİYEM;Beni ve bu etkinliği hiç unutmamalarının anısına 3 olan arkadaşımızada bu minik havuz başı minyatürümü

Resim Ekle

18 yorum:

  1. Özden Abi mahçup ediyorsun bizi. Hiç gerek yoktu. Birinci olan arkadaş zaten hakettiği için birinci olacaktı sonuçta. Biz mühim değildik. Bu yarışmaya katılmakla yeterince eğlendik zaten. Ama bu davranışından sonra ne kadar nazik biri olduğunu da görmüş olduk. Çok teşekkür ediyorum kendim ve arkadaşlarım adına. Seni de bu blog camiasında görmek güzeldi bizim için. İyiki varsın:)

    YanıtlaSil
  2. Çokkk güzeller sizinde ellerinize sağlık Özden bey ve alacaklara şimdiden tebrikler :D

    YanıtlaSil
  3. Bravo:) Güzel bir jest oldu. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. SARI MELEK ya önemli değil içimde öyle geldi ve öyle davranıyorum.:))
    Bende katılımcı tüm arkadaşlarıma ayrı ayrı teşekkür ediyorum.Ben yapamam, ben bu işin içinden çıkamam gibi karamsarlıklara kapılmadan, sonuna kadar, elinizden geldiği kadar bişeyler yaptınız ee bu gayretlerin karşılığıda acizane bunları gönderiyorum.:))
    Kitap Cadısı Tşk ler..
    Nedret hanım teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  5. Özden abi bir kaç gündür bakamıyordum malum sınavım bu haftasonu! bugün bi göz attayım dedim şok oldum bu jestini görünce... Beni daha öncesinde de ödüllendirmiştiniz. Ayrıca minyatürde kullanmamız için yapımı oldukça zor masa ve sandalye takımı hediye ettiniz o nedenle bu hediyeyi kabul edemem sakın yanlış anlamayın beğenmediğimden değil, çok beğendim hatta bayıldım ve büyük bir süpriz oldu benim için, ama ben haketmiyorum... Çok ama çok teşekkürler yüreği güzel abim...

    YanıtlaSil
  6. Özden Abi Yetenek-Sizin almıyorsa benimde almam yakışık almaz. O halde bende çok teşekkür ediyorum. Biryaşımadahagirdim alsın sadece. Kazanmasının bir manası olsun o halde. Bencede beğenmemek mümkün değil senin yaptıklarını. Ama yarışma yerini bulsun. Biz seni tanımakla en büyük hediyeyi aldık zaten:))

    YanıtlaSil
  7. Şıtttt valla elimde 30 a yakın minyatürüm var, beni hırslandırmayın 10 ar tane paket yapıp ücünüzede gönderirim.:)))
    İçimden gelmiş hediye olarak göndermek istiyorum, abinizden hatıra olsun..:))
    Ha bu sefer size biraz külfet yükleyim kargo ücretleri sizden, ok anlaştıkmı:))

    YanıtlaSil
  8. Ben o halde zevkle kabul ediyorum:))
    Ne bileyim Yetenekcim de almam deyince ben almaya utandım:)
    Tabiki kargo ücretini bize yolla Özden Abi. Sen yapacağını yaptın sonuçta:) Ellerin kolların dert görmesin Özden Abicim:)

    YanıtlaSil
  9. insan bunları vermeye kıyamzki

    YanıtlaSil
  10. sonunda hediye olmasa bile bu etkinliğe katılmak büyük zevkti, şimdiden teşekkür ederim:)
    evet evet bu sefer kargo bizim olsun:)
    Özden abi tekrar teşekkürler bu güzel etkinlik için;)

    YanıtlaSil
  11. Modda twin merhaba.
    Hediye verdiğim kişiler bu hediyelerin kıymetini bilecek kişilikte oldukları için tereddütsüz veriyorum:))

    YanıtlaSil
  12. Sarı melek teşekkür ederim.
    Biyaşınadaha girdim sanada tşk ler..:))

    YanıtlaSil
  13. Sevgili Özden bey bu jestiniz harika hatta süper sizi kutluyorum yüreğinize sağlık.

    ben böyle bir karar vermiş olmanıza çok mutlu oldum arkadaşlarımın yaptığı tüm hazırlıkları izleyince hem işinize ve onların verdiği emeğe saygım giderek arttı bencede hepsi ödülü haketti.
    ilk yorumumda da dediğim gibi bir evin üç odası gibiydiler.
    alacakları bu ödüllerde harika unutulmaz bir anı olacak:
    sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Örgüçantam desteğiniz ve yorumunuz için teşekkürler..:))

    YanıtlaSil
  15. Kargo ücretleri bizdense olur:)

    YanıtlaSil
  16. Özden abicim hakikaten parmakla gösterilecek insanlardansın sen, çok güzel bir jest olmuş 2. ve 3. arkadaşa da hediye göndermen ama bende istiyorum yaaa bananeee :( çok kıskandım valla çooookkkkk :(

    YanıtlaSil
  17. Pompiş kedicik çok teşekkür ederim.:)
    Ok senin içinde bişiler düşünürüz ..:)))

    YanıtlaSil
  18. güzel bir yarışma olmuş,herkesi tebrik ederim...fakat sanki 2. ve 3. yarışmacı hediye açısından daha şanslı gibi geldi bana ;)

    YanıtlaSil