29 Mart 2011 Salı

Minyatür Motosiklet imalatı

Yayınlamış olduğum duvar süsü minyatürümdeki motosikletin yapım aşamaları. Fakat aradaki bir kaç resmi yanlışlıkla silmişim, tam detaylı resimleyemedim.
Öncelikle tasarladığım parçaları tek tek seramik hamuru ile yapıp kurumaya bırakıyorum.


Dediğim gibi aradaki resimler maalesef eksik. Bu safhada tasarlanan ve kuruyan hamurlar yapıştırılıp değişik renklerle boyyorum.(akrelik ve sulu boya)

Ve buda tamamlanmış haliyle minik motosikletim :))


Antika metal motosikletimle beraber ....

17 yorum:

  1. özden bey çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  2. küçük şeylerin yapımı gercekten çok zor ellerinize sağlık özden bey....
    beni izlemeye alamadığınızı söylüyorsunuz, bu işlerden bende pek anlamıyorum Özden bey:)))))
    sevğiler iyi ğeceler dilerim....

    YanıtlaSil
  3. seramikkk...bayılırım...
    bu motosiklet çok şeker :))
    elleriniz<e sağlık Özden dost..

    YanıtlaSil
  4. ellerinize sağlık bahar da geldi gezintiye hazır olmuş bu.
    harika görünüyor

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık Özden Abi. çok süper:)

    YanıtlaSil
  6. aksungur46 ,
    halime ,
    figen abla,
    ÖRGÜÇANTAM ,
    May,
    SARI MELEK
    Teşekkürlerrrr..:))

    YanıtlaSil
  7. İşte bu tam bana göre çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  8. Ellerinize sağlık çok şirin olmuş...

    YanıtlaSil
  9. Elifinelizi ,
    fiamma
    teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  10. Biliyormusunuz Motorsporlarıyla uğraşan bir arkadaşımın oğluna yapıcağım battaniye için motorun kalıbını sizin maketinizden esinlenicem . Bunun için ayrıca teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. Hım evet eminim çok şirin birşey çıkar ortaya.Kolay gelsin :)))

    YanıtlaSil
  12. hangisini beğeneyim bilemedim harika olmuş gene süppersiniz elleriniz dert görmesin.

    YanıtlaSil
  13. & Kitap Cadısı & çok çok teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  14. sizi gercekten tebrik ediyorum. ben detaycı biriyimdir ama boylesine bir detay inanın beni korkuttu. ah birde seri uretim yapıyorsunuz cok hos :))

    YanıtlaSil
  15. Adsız çok teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
  16. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil