12 Aralık 2011 Pazartesi

Minyatür Şömine İmalatı

Yılbaşı temalı bir minyatüre başladım.Tabii böyle bir ortamda şömine olmadan olmaz, çünki noel baba onun bacasında eve girmesi lazım:))
Seramik hamuru ila yaptım, fikir benden geliştirmek ve başka modelleri yapmakta sizden:))
Hamuru belli kalınlıkta açıyorum ve şekil vermek için resimdeki gibi bir zincir kullanıyorum..


Zincirle şekil verdikten sonra yan kısımlarını ve boylarını kesiyorum


Şöminenin alt kısmını yapıp kürdanla şekillendiriyorum.
Yine şöminenin alt ve yan kısımlarınıda ölçüye göre kesip resimdeki gibi şekiller veriyorum


Hamurlar birgün kuruduktan sonra önce ön kısım parçalarını, sonra alt ve yan parçalarını yapıştırıyorum


Üst parçasınıda yapıştırdıktan sonra önüne kafes, içine odun parçaları ve kırmızı bir led yerleştiriyorum işlem tamamdır. Bunun tam halini artık minyatürümde görebileceksiniz:))

12 yorum:

  1. Şahane ,sıcacık ve her zamanki gibi inanılmayacak kadar güzel ! Ellerinize sağlık !

    YanıtlaSil
  2. süper olmuş ellerine sağlık Özden kardeş, sıcaklık her görene ulaşacak eminim.

    YanıtlaSil
  3. bu şömine nerede can bulacak çok merak ediyorum.ustam ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Es una idea fantástica. Gracias por explicarlo tan bien.
    Un beso

    YanıtlaSil
  5. .................. Ay ne yazsam bulamadım şimdiii :)) Tam da hayalimdeki şömine hani :))

    YanıtlaSil
  6. Fantastic idea. The fireplace is beautiful. Thank you for the tutorial.
    Hugs Maria

    YanıtlaSil
  7. colette ,
    ÖRGÜÇANTAM,
    aksungur46,
    Maru,
    Banuca ,
    Maria Ireland
    AYRI AYRI TEŞEKKÜRLERR :))

    YanıtlaSil
  8. Very good idea. The fireplace looks so good. Some days ago I made a fireplace, but I shall publish it late. Kati

    YanıtlaSil
  9. Un resultado fantástico!!!!
    Besos.

    YanıtlaSil
  10. Katrina,
    PILAR6373......thank you :))

    YanıtlaSil
  11. ay çekilin dondum beenn...yağmurda çok ıslandım...
    dı dı dı dı dı dı takır takır takır..
    acil ısınmazsam hasta olucam..
    özden dost şömineye iki odun daha atabilir miyiz ben dışardan geldim ve çok üşüdüm :((((
    çok gerçekçi olmuş, ellerinize sağlık can :)

    YanıtlaSil
  12. figen abla odun çokkk her yer odun dolu :)))
    çok teşekkürler dostum saolun:)

    YanıtlaSil