8 Nisan 2014 Salı

Bebek karyolası imalatı..

*Şu an yaptığım çalışmadaki bir detayı sizlerle paylaşmak istedim. Bir çocuk karyolası. Kullandığım malzemeler forex karton, kürdan ve çöp şişler.
Kartonun kenarlarına 5mm arayla delikler açıyor ve bu deliklere eşit boyda hazırladığım (4 cm) kürdanları takıyorum *
*Tüm kürdanlar takıldıktan sonra yine forex kartondan alttaki deliklere benzer çerçeve şeklinde hazırlayıp onuda kürdanlara geçiriyorum
*
*Karyolamızın gövdesi bu şekilde oluşuyor.
*
*Karyolamızın kenarları için çöp şişler ve onların üzerinede birkaç köşeli plastik parçalar yapıştırıyorum

*
*Hazırladığım kenar parçaları dört köşesine yapıştırılıyor.

*
*Tüm yapıştırma işlemleri bitince beyaz akrelik boya ile bir kat iyice kuruduktan sonrada ikinci kat boya atılıyor.
*
*Boya işlemide tamamlandı

*

33 yorum:

  1. Bonjour,
    Ce petit lit d'enfant est très original! Bravo!
    Dominique

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler açıklamanız için,

    YanıtlaSil
  3. Fabuloso trabajo, me encanta es único.
    Un abrazo.
    Yolanda
    Villa Pulgarcito.
    http://arteyolandamoranminiaturas.blogspot.com.es

    YanıtlaSil
  4. Beautiful be you`ve made.

    Kind regards Xandra

    YanıtlaSil
  5. Her zamanki gibi... Çok güzel:)

    YanıtlaSil
  6. Genial,me encanta como te ha quedado!!!! Muchas gracias por el tutorial!!!
    Besos.

    YanıtlaSil
  7. Quelle belle réussite!!
    isabelle

    YanıtlaSil
  8. Merci pour le tutoriel. C'est un très joli modèle.

    YanıtlaSil
  9. İyi günler.

    Bu güzel bir blog olan ne, seni bulduğuma sevindim.
    Harika bir hobi.

    Sıcak bakmak, Jody
    http://jodysminiwereld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Yaptıklarınızı gördükçe size hayranlığım artıyor doğrusu maşaallah size

    YanıtlaSil
  11. Müthişşşş yüreğinize sağlık... evde her alet itina ile kullanılır buna tırnak törpüsü de dahil değil mi Sevgili Özden abi:)) Yaratıcılığınza, çözümlerinize hayranım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Fiamma kardeşim detayları kaçırmıyorsunuz maşallah.:) kesinlikle hiç bir malzeme atıl değildir, ergeç biryerde kullanılır:)) Çok teşekkür ederim..

      Sil
  12. iyi günler çalışmalarınızı zevkle takip ediyorum özellikle malzeme konusun bebek karayolasında kullanıdığız plastik malzemeyi nerden temin ettiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cafer bey ilginiz için çok teşekkür ederim. Bebek karyolası , bebek sandalyesi ve komidinleri forex kartondan yapıp beyaz akrelik boya ile boyadım.

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. :)) sorunuzu tekrar okuyunca sanırım yuvarlak ayaklara geçirdiğim köşeli plastikleri öğrenmek istediniz..Onları hobi malzemesi satılan mağzadan almıştım evet plastik ve gördüğünüz gibi köşeli bir cubuktu. belli boylarda keserek kullandım.

      Sil
  13. Added to http://minitreasures.pbworks.com/w/page/20981829/nursery

    YanıtlaSil