23 Ekim 2018 Salı

Öğretmen......





9 yorum:

  1. ¡Muy bueno ! Sobre todo original.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Ozden agabey. Uzun zamandir bosladigim bloguma geri dondum ve ilk islerimden biri size ugramak oldu eskiden her gun yaptigim gibi :) Gordum ki siz de hala buradasiniz, mutlu oldum. Bundan sonra yine sik sik gorusmek umidiyle. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoş geldiniz.. Evet ben hala burdayım fakat 5..6 yıl önceki muhabbetler burada kalmadı yayınlarıma bakarsanız pek yorum yapan yok..İstatistiklere bakıyorum bakan çok fakat yorum yok :) Face ve İnstagrama ağırlık verdim orda baya takipcilerim var.. Burdada her yaptığımı yayınlıyorum nedenide burdaki yayınlarıma koyduğum etiketler google aramalarında hemen düşüyor :)) o nedenlede burdaki yayınlarımı hiç kesmedim aynen devam..:))Görüşürüz bendende sevgiler .....

      Sil
    2. Bloglarımızdan istemeden de olsa kopma nedenimiz instagram oldu zaten. Herkes instagrama koşunca bloglar öksüz kaldı. Ama bundan sonra ben buradayım inşaAllah ve sizi yine beğeniyle takipteyim :)

      Sil
  3. Yaptığınız maket kartonunu hangi boya ile boyayabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sprey boya ve çoğunlukla akrelik boya kullanıyorum...

      Sil
  4. Öğretmenler Günü'nün yaklaştığı şu günlerde, bir öğretmen olarak minyatürünüzü çok beğendim, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil