3 Haziran 2021 Perşembe

Asansör ...





 

8 yorum:

  1. yaaa tek kelime ile muhteşem bir, eserlerinize bayıldım, bu eseriniz görünce yazmadan yapamadım, Istanbul Beyoğlu pasaj apartman vs deki açık kabinili kafes tipi, içinde oturmak için bankı dahi olan eski asansörlerden de tasarlasanız keşke, șimdi perde sayıları pek az artık, sizin ellerinizde hayat bulur. Kendimi Aliş harikalar diyarında gibi hissettim, O kurabiyeyi yesem de küçülüp bu asansöre binsem,yada o kütüphanede ye girip kaybolsam...🤗🙂🙃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler büşra hanım.. Ben genelde gelen sipariş isteklerine göre çalışmalar yapıyorum..Bende bu tür asansör istenildi..Ama sizin bahsettiğiniz asansörleri yakından görmedim ama yaparsam çok ilgi göreceği kesi teşekkür ediyorum fikir için..Eğer siparişlerimden zaman bulursam böyle bir çalışma yapmak isterim :)

      Sil
  2. Üstadım merhabalar, bu asansörü sipariş edebiliyor muyum, detay verirseniz memnun olurum

    YanıtlaSil
  3. Motorunu var mı

    YanıtlaSil
  4. Motorunu var mı

    YanıtlaSil
  5. Nekadar. Fiyatı. Nekadar

    YanıtlaSil
  6. Nekadar. Fiyatı. Nekadar

    YanıtlaSil
  7. Merhaba acaba motorlu 4 katlı çalışan ve düğmeli bir şekilde yapabilirmisiniz fiyat konuşabilir miyiz

    YanıtlaSil